Reklamasjon
Vi bestreber oss for hele tiden å kunne levere topp kvalitet på garn og andre produkter, men vi vet også at feil dessverre kan skje. Her finner du informasjon om hva du skal gjøre ved reklamasjon på produkter.
Ta med produktene i butikken du kjøpte garnet, så tar de en vurdering på reklamasjon. Vedrørende garn ta også med banderolen, da kan vi spore om det har vært avvik ved det partiet.
Gi oss (Sandnes Garn) skriftlig beskjed (e-post eller brev) innen 14 dager etter at du oppdaget feilen (eller burde ha oppdaget den), om feilen på varen og ordrenummer. Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre.
Reklamasjon på mail sendes til: reklamasjon@sandnesgarn.no
Reklamasjon via brev sendes til:
Sandnes Garn AS
Att: Nettbutikken
Postboks 143, Sentrum
N-4301 Sandnes
Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).